سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ علی یاسینی

نظر

دانلود آهنگ علی یاسینی

علی یاسینی خواننده جوان و پرطرفدار ایرانی در سال 1373 به دنیا آمده است. علی یاسینی ترانه سرا، تنظیم کننده و آهنگ ساز نیز هست و همچنین سبک خاصی را برای خود به وجود آورده است.  علی یاسینی همچنین پیش آرش مسیح و مسعود جهانی که یک تیم قوی موسیقیایی هستند همکاری نموده است که یکی از دلایل شهرت علی یاسینی این مورد است. دانلود آهنگ علی یاسینی از طریق پخش آهنگ نترس به مشهوریت رسیده است. اوج شهرت علی یاسینی با اهنگی که بطور مشترک با شهاب مظفری خوانده است برمیگردد. بیوگرافی علی یاسینی خواننده جوانی که این روزها حسابی می درخشد را به همراه جدیدترین عکس های او می خوانید. فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری می باشد که با گیتار موسیقی را شروع کرد و حالا بعنوان آهنگساز و ترانه سرا بسیار پر طرفدار شده است. علی یاسینی فارغ التحصیل رشته معماری می باشد که کار خود را در موسیقی با گیتار آغاز کرد و هم اکنون ترانه سرا و آهنگ ساز می باشد و شرکت موسیقیایی حامی وی موسسه فرهنگی و هنری آراد می باشد دانلود آهنگ های علی یاسینی در سایت دانلود آهنگ و پخش آنلاین TPlay.ir

شروع از 12 سالگی دانلود آهنگ علی یاسینی در یک خانواده 4 نفره با یک خواهر، بزرگ شده است و فعالیت خود را از وقتی 12 ساله بود با یادگیری گیتار شروع کرد سپس کم و بیش درگیر ترانه سرایی شد تا اینکه سال 94 در 18 سالگی اولین آهنگ خود بنام افسردگی را ساخت که مورد استقبال قرار گرفت شروع شهرت بعد از قطعه افسردگی، دومین آهنگ علی یاسینی خود بنام تلخ را نیز منتشر کرد تا صدایش شناخته تر شد سپس انتشار قطعه نترس نیز شهرت اش را فراگیر کرد او حالا با با موسسه فرهنگی و هنری آراد فعالیت خود را ادامه می دهد. اولین کنسرت علی یاسینی در حالی که 22 ساله و جوانترین خواننده پاپ بود توانست نخستین بار علی یاسینی در تالار وزارت کشور روی صحنه برود او در این کنسرت منتخبی از قطعات علی یاسینی محبوب خود را اجرا کرد تا اینکه بصورت جدی در اغلب شهرهای ایران تجربه برگزاری کنستر را دارد از آهنگسازی تا پرسپولیس در کنار خواندن؛ آهنگسازی، ترانه سرایی و میکس مسترینگ می کند دانلود آهنگ علی یاسینی طرفدار بارسلونا در خارج و پرسپولیس در ایران می باشد و هدف اش رسیده به آهنگسازی در سطح بین الملل است که به شدن برای ان تلاش می کن او از معدودخواننده هایی است تابحال تمام آهنگ های علی یاسینی را خودش نوشته است.

دانلود آهنگ علی یاسینی شعر و آهنگسازی یاسینی تجربه آهنگسازی برای خوانندگان مشهور را نیز در کارنامه خود دارد آهنگسازی علی یاسینی و شعر آهنگ من و اصلا ندید برای رضا گلزار ، آهنگسازی و شعر برای آهنگ عکس قدیمی شهاب مظفری و یه چیزی میگه نه برای یاسین ترکی از جمله کارهای وی می باشد ازدواج علی یاسینی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. از قد تا ساز تخصصی یاسینی حالا توانایی نواختن سازهای گیتار، گیتار بیس، پیانو، سه تار و کیبور را دارد او 193 سانتی متر قد و 85 کیلوگرم وزن دارد. علی یاسینی خواننده جوان و پرطرفدار ایرانی است . علی یاسینی همچنین پیش آرش مسیح و مسعود جهانی که یک تیم قوی موسیقیایی هستند همکاری نموده است که یکی از دلایل شهرت علی یاسینی این مورد است.علی یاسینی از طریق پخش آهنگ نترس به مشهوریت رسیده است.اوج شهرت علی یاسینی با اهنگی که بطور مشترک با شهاب مظفری خوانده است برمیگردد.

دانلود آهنگ های جدید و قدیمی علی یاسینی در عرصه موسیقی کشورمان خوانندگان و آهنگسازان نو ظهور زیادی وجود دارند که برخی از آنها در مدت زمان کوتاهی موفق به کسب شهرت زیادی شده اند. از جمله علی یاسینی یکی از این هنرمندان نوپا است که هواداران زیادی را به خود جلب کرده است. اگر می خواهید در مورد بیوگرافی علی یاسینی اطلاعات بیشتری را به دست آورید حتما ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید. در این مقاله آدرس اینستاگرام علی یاسینی را هم درج کرده ایم تا در صورت تمایل بتوانید دانلود آهنگ های علی یاسینی هنرمند جوان را فالو کرده و از جدیدترین آهنگ های علی یاسینی مطلع شوید. علی یاسینی یکی از خوانندگان جوان نو ظهور است که موفق شده است تا در مدت کوتاهی مخاطبین قابل توجهی در عرصه موسیقی به خود جلب کند. در مورد سال تولد او باید گفت در برخی از منابع خبری گفته شده است دانلود آهنگ علی یاسینی و در برخی منابع دیگر هم او را متولد 12 آذر سال 1373 معرفی کرده اند. در مورد میزان تحصیلات او باید بدانید که این خواننده جوان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته معماری است. در مورد این که این خواننده از کجا فعالیت خوانندگی و هنری خود را شروع کرده است باید بدانید که وی با نواختن گیتار کار در عرصه موسیقی را استارت زد و در حال حاضر هم آهنگساز و ترانه سرا است و هم خواننده خوبی به شمار می رود. علی یاسینی با موسسه فرهنگی و هنری آراد فعالیت هنری دارد. علی یاسینی سه سال است که به صورت حرفه ای در عرصه موسیقی فعال است.

در مورد وضعیت تاهل علی یاسینی باید بدانید که او مجرد است و تا کنون ازدواج نکرده است. بنابراین اگر عکسی از علی یاسینی و همسرش را در جایی مشاهده کردید بدانید که کذب است و شایعه ای بیش نیست. در مورد علی یاسینی بیشتر بدانید این خواننده جوان در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است. او دارای یک خواهر است.  یاسینی فعالیت هنری خود را از از سال 1387 و وقتی که 12 ساله بود با یادگیری گیتار شروع کرد و آرام آرام وارد حیطه ترانه سرایی شد و بعد هم خوانندگی تا اینکه او موفق شد تا در سال 1394 در سن 18 سالگی نخستین آهنگ اش را منتشر کند. آهنگ افسردگی علی یاسینی نخستین آهنگ او به شمار می رود. علی یاسینی در کنار خوانندگی؛ آهنگسازی، ترانه سرایی و میکس مسترینگ هم انجام می دهد. این خواننده پاپ جوان از نظر ورزشی طرفدار ورزش فوتبال است و در بین تیم های فوتبال هم هواخواه تیم بارسلونا در خارج از کشور است و در داخل هم به شدت طرفدار تیم پرسپولیس است. هدف علی یاسینی آهنگسازی در سطح بین المللی است. گفتنی است که او از معدود خواننده هایی به شمار می رود که تا به حال تمام آهنگ هایش را خودش نوشته است. در مورد مشخصات ظاهری علی یاسینی هم باید بدانید علی یاسینی دارای 193 سانتی متر قد است و 85 کیلوگرم هم وزن دارد. آهنگهای علی یاسینی در مورد چگونگی گذران اوقات فراغت اش گفته است که اکثر وقت خود را صرف تمرین و تکرار موزیک و ترانه خوانی می کند تا در این حیطه به تبحر لازم برسد. او گفته است که بیشتر زمانش را صرف موسیقی و تنظیم آن می کند و تلاش دارد تا با خلاقیت خاصی که دارد، کارش با سایر خوانندگان متفاوت باشد.

علی یاسینی چگونه به شهرت رسید؟ دانلود آهنگ های جدید و قدیمی علی یاسینی بعد از انتشار قطعه افسردگی خود، کارش را ادامه دارد و در سال 1395 دومین ترانه خود را منتشر کرد. آهنگ تلخ  علی یاسینی دومین آهنگ او به شمار می رود. با این آهنگِ دوم، علی یاسینی و صدایش برای مخاطبان دنیا موسیقی معرفی شد. او کارش را با قدرت ادامه داد و آهنگ دیگری را منتشر کرد. آهنگ نترس علی یاسینی باعث شد تا او به شهرت زیادی دست پیدا کند. ذکر این نکته هم لازم است که علی یاسینی با آرش و مسیح و مسعود جهانی که یک تیم قوی موسیقیایی به شمار می روند همکاری کرده است که شاید در این مورد بتوان گفت که یکی از دلایل شهرت علی یاسینی هم همین همکاری با این هنرمندان بوده است. همکاری علی یاسینی با سایر خواننده ها این خواننده در کارنامه هنری اش تجربه آهنگسازی برای خوانندگان صاحب نام در عرصه موسیقی کشورمان را دارد. از جمله او کار آهنگسازی و شعر آهنگ منو اصلا ندید رضا گلزار، آهنگسازی و شعر برای آهنگ عکس قدیمی شهاب مظفری و آهنگسازی آهنگ یه چیزی میگه نه برای علی یاسینی را انجام داده است.

گفتنی است که علی یاسینی علاوه بر گیتار، در نواختن گیتار بیس، پیانو، سه تار و کیبورد هم مهارت دارد. علی یاسینی و اجرای کنسرت تا کنون موفق شده است در حالی که 22 سال سن داشت و عنوان جوان ترین خواننده پاپ را هم یدک می کشید، در تالار وزارت کشور روی صحنه برود و اجرای کنسرت داشته باشد. او در این کنسرت خود منتخبی از قطعات محبوب خود را برای مخاطبان اجرا کرد. اینستاگرام علی یاسینی این خواننده جوان در شبکه های اجتماعی فعال است و از جمله علی یاسینی در اینستاگرام دارای یک پیجی به آدرس aliyasini است که شما هم می توانید به مراجعه با آن و فالو کردن این هنرمند هم او را مورد حمایت قرار داده و هم از جدیدترین اخبار در مورد او از جمله در مورد آهنگ های جدید علی یاسینی مطلع شوید و در ضمن عکس های جدیدش را هم می توانید در این پیج مشاهده کنید. علی یاسینی ترانه سرا و تنظیم کننده و آهنگ ساز محبوب این روزهای کشور که سبک خاصی را در خوانندگی پایه ریزی کرده است. پیش از این وی با آرش عدل پرور و مسیح و مسعود جهانی که تیم معروف و قدرتمندی در عرصه موسیقی هستند همکاری نموده است و از دلایل شهرت وی می باشد علی یاسینی با قطعه «نترس» به شهرت رسید و اوج شهرت وی در قطعه مشترک علی یاسینی با شهاب مظفری به وجود آمد.